SIKÇA SORULAN SORULAR

Passenger Card Üyeliği nedir?

Passenger Card Metro Turizm’in yolcularına sunduğu ve bilet satış fiyatı üzerinden indirim sağladığı gibi aynı zamanda yolculuklarından puan biriktirmelerini sağlayan bir seyahat programıdır. Passenger Card üyesi olan yolcumuz hem anında indirim kazanabilir hem de her seyahati sonrasında puan biriktirerek ücretsiz seyahat edebilir.

Nasıl Passenger Card Üyesi olabilirim?

Passenger Card üyeliğine bilet satış acentelerimizden, Metro Turizm Çağrı Merkezi’mizden ve online sistemimizden Üye Kaydınızı yaparak dahil olabilirsiniz. Üye olmak için tıklayınız.

Passenger Card Puanlarımın son durumu nereden takip edebilirim?

Passenger Card Puanlarınızın son durumunu; Satış Ofislerimizden şahsen, 0850 222 34 55 Metro Turizm Çağrı Merkezi’mizden ya da www.metroturizm.com.tr web sitemizden online sistemimize üye girişi yaparak takip edebilirsiniz. Üye girişi yapmak için tıklayınız.

Bilet fiyatları web sitesinde örneğin; İzmir-Kastamonu 65 TL, fakat acentede 80 TL isteniyor, bunun sebebi nedir?

İzmir – Kastamonu liste fiyatı 80 TL, online satış fiyatı (Passenger Card Üyelik Fiyatı) 65 TL’ dır. Normal satışlar 80 TL‘ den gerçekleştirilirken, üyeler için Metro özel fiyatı 65 TL’ dır. Üyelik oluşturarak biletlerinizi Metro fiyatından alabilirsiniz.

İnternet sitenizden Yolcu isim ve soy isimlerini eksiksiz yazmama rağmen bilet alamıyorum. Sistem isim soy isim uyarısı veriyor. Neden?

TC kimlik numarası eksiksiz ve doğru girildiğinde herhangi bir sorun yaşanmayacaktır.

Eski Passenger Card’ımda kalan puanların yeni kartıma aktarılmasını istiyorum nasıl yardım alabilirim?

Kart aktarım işlemi Satış Ofislerimizden tarafından yapılabilmektedir. Size en yakın Metro Turizm Satış Ofisinden yardım alabilirsiniz.

Biletimi kredi kartı ile aldım. Ama Kredi Kartı bana ait değil. Bileti mutlaka kredi kartı sahibi mi almak zorunda?

Size en yakın Satış Ofisimizden, Online Bilet Sistemimizin vermiş olduğu Referans numarasını belirterek biletinizi alabilirsiniz. Satış Ofisimizdeki yetkililer bilet teslimi yaparken kimlik kontrolü yapacak ve "TC kimlik numaranız" biletinizin üzerine yazılacaktır. Kimlik kontrolü yapılmadan bilet teslimi yapılmamaktadır.

TC kimlik numaramı bilet satış yetkilisine vermek zorunda mıyım?

T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın 4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu çerçevesinde hazırlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 48-A maddesi uyarınca düzenli yolcu taşımalarında, yetki belgesi sahipleri ve satış ofisleri her yolcu için ayrı bilet düzenlemek zorundadırlar. Her yolcunun bilgileri ( Adi - Soyadı / TC kimlik numarası ) her bilet için ayrı ayrı düzenlenmelidir. Bu nedenle TC kimlik numaranızı ilgili süreçte mutlaka kullanmanız ve yetkilimize bildirmeniz sizin de güvenliğiniz için son derece önemlidir.

İnternet sitenizden rezervasyon yapıp daha sonra bilet satış ofislerinizden nakit olarak satın alabiliyor muyuz?

Online Satış sayfamızdan maalesef Rezervasyon yapılamamaktadır. Rezervasyon için size en yakın Satış Ofisimizi ziyaret edebilir ya da 0850 222 34 55 numaralı Çağrı Merkezimizden rezervasyon yaptırabilirsiniz.

İnternet üzerinden almış olduğum e-biletimi ne zamana kadar bilete çevirmeliyim?

Online aldığınız bileti size en yakın Satış Ofisimizden seferin hareket saatinden en az 30 dakika önce almanız gerekmektedir.

Online satış sayfanızdan istediğim seferi seçiyorum ancak koltuk seçimi yapamıyorum. Bilgi verirseniz sevinirim.

Koltuk seçimi yapamamanızın nedeni, seferde boş koltuğun olmamasıdır. Başka bir sefer için seçim yapmayı deneyiniz.

CVV Kodu Nedir?

CVV Kodu Kredi Kartınızın arka yüzünde yer alan 3 haneli Güvenlik Numarasıdır.

Online yapmış olduğum bilet alım işlemi sonrasında e-mail adresime bilet bilgi e-maili ulaşmadı. Ne yapmam gerekiyor?

İşlem sonrasında sistemde kayıtlı bulunan e-mail adresinizin gelen/önemsiz kutusunu kontrol ediniz. E-mail ulaşmamış ise 0850 222 34 55 numaralı Çağrı Merkezimizden destek alabilirsiniz.