Passenger Card Metro Turizm’in yolcularına sunduğu ve bilet satış fiyatı üzerinden indirim sağladığı gibi aynı zamanda yolculuklarından puan biriktirmelerini sağlayan bir seyahat programıdır. Passenger Card üyesi olan yolcumuz hem anında indirim kazanabilir hem de her seyahati sonrasında puan biriktirerek ücretsiz seyahat edebilir.
Passenger Card üyeliğine bilet satış acentelerimizden, Metro Turizm Çağrı Merkezi’mizden ve online sistemimizden Üye Kaydınızı yaparak dahil olabilirsiniz.
Üye olmak için tıklayınız.
Passenger Card Puanlarınızın son durumunu; Satış Ofislerimizden şahsen, 0850 222 34 55 Metro Turizm Çağrı Merkezi’mizden ya da www.metroturizm.com.tr web sitemizden online sistemimize üye girişi yaparak takip edebilirsiniz. Üye girişi yapmak için tıklayınız.
İzmir – Kastamonu liste fiyatı 80 TL, online satış fiyatı (Passenger Card Üyelik Fiyatı) 65 TL’ dır. Normal satışlar 80 TL‘ den gerçekleştirilirken, üyeler için Metro özel fiyatı 65 TL’ dır. Üyelik oluşturarak biletlerinizi Metro fiyatından alabilirsiniz.
Kart aktarım işlemi Satış Ofislerimizden tarafından yapılabilmektedir. Size en yakın Metro Turizm Satış Ofisinden yardım alabilirsiniz.
Size en yakın Satış Ofisimizden, Online Bilet Sistemimizin vermiş olduğu Referans numarasını belirterek biletinizi alabilirsiniz. Satış Ofisimizdeki yetkililer bilet teslimi yaparken kimlik kontrolü yapacak ve "TC kimlik numaranız" biletinizin üzerine yazılacaktır. Kimlik kontrolü yapılmadan bilet teslimi yapılmamaktadır.
T.C. Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı’nın 4925 sayılı Karayolu Taşıma Kanunu çerçevesinde hazırlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliğinin 48-A maddesi uyarınca düzenli yolcu taşımalarında, yetki belgesi sahipleri ve satış ofisleri her yolcu için ayrı bilet düzenlemek zorundadırlar. Her yolcunun bilgileri ( Adi - Soyadı / TC kimlik numarası ) her bilet için ayrı ayrı düzenlenmelidir. Bu nedenle TC kimlik numaranızı ilgili süreçte mutlaka kullanmanız ve yetkilimize bildirmeniz sizin de güvenliğiniz için son derece önemlidir.
Online Satış sayfamızdan maalesef Rezervasyon yapılamamaktadır. Rezervasyon için size en yakın Satış Ofisimizi ziyaret edebilir ya da 0850 222 34 55 numaralı Çağrı Merkezimizden rezervasyon yaptırabilirsiniz.
Online aldığınız bileti size en yakın Satış Ofisimizden seferin hareket saatinden en az 30 dakika önce almanız gerekmektedir.
Koltuk seçimi yapamamanızın nedeni, seferde boş koltuğun olmamasıdır. Başka bir sefer için seçim yapmayı deneyiniz.
CVV Kodu Kredi Kartınızın arka yüzünde yer alan 3 haneli Güvenlik Numarasıdır.
İşlem sonrasında sistemde kayıtlı bulunan e-mail adresinizin gelen/önemsiz kutusunu kontrol ediniz. E-mail ulaşmamış ise 0850 222 34 55 numaralı Çağrı Merkezimizden destek alabilirsiniz.
Tüm hakkı saklıdır. © Metro Turizm Seyahat Organizasyon ve Ticaret A.Ş. 2020