Metro Turizm'den 25. yılda büyük yenilik

Karayolu yolcu taşımacılığı sektöründe 25. yılını kutlayan Metro Turizm, Samsun-Ankara hattına yepyeni bir anlayış ve soluk getirdi. Uçak konforunu aratmayan yeni CIP otobüsler hizmete başladı.

Çeyrek asırdır kara yolu yolcu taşımacılığı sektörüne değer katan, ilklerin firması Metro Turizm, CIP otobüsler ile Samsun-Ankara hattına yeni bir yolculuk anlayışı getirdi. Samsun ile Ankara arasındaki yolculuğu 4,5 saate indiren, kahvaltılı, Digitürk yayını, son teknoloji ile donatılmış televizyonları ve daha birçok yenilikle dolu otobüslerin lansman töreni 13 Nisan 2017 Perşembe günü Samsun Yusuf Ziya Yılmaz Şehirlerarası Otobüs Terminali'nde gerçekleştirildi.

YOLCULUKLARIN TANIMI DEĞİŞİYOR

Açılış konuşmasını yapan Samsun Metro Turizm Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Çakır; "25. yıla yakışır bir projeyle Metro Turizm ailesi olarak Metro CIP adını verdiğimiz otobüslerimizle seferlere başlıyor ve Samsun-Ankara hattında CIP otobüslerimizle yolculukların tanımını değiştiriyoruz. Samsun-Ankara arası sadece 4,5 saat sürecek seyahatte; kahvaltı ya da soğuk sandviç ikramı, kesintisiz internet, Digitürk yayını gibi birçok yeniliği ve lüksü bir arada sunuyoruz. 25 yıldır bizimle birlikte bu yolda yürüyen yolcularımıza ve tüm çalışanlarımıza teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu.

HER YENİLİK SAMSUN'DAN BAŞLIYOR

Metro Holding kuruluşlarından Samsun Gıda Yönetim Kurulu Başkanı ve Samsun Eski Milletvekili Fatih Öztürk de ulaşım sektöründe Metro Turizm'in 25'inci yılını kutladığını hatırlatarak, "Samsun'da Galip Öztürk'ün tırnağıyla kazıyıp ortaya çıkardığı bir filonun artık zirvesine ulaşmış durumdayız. 25'inci yılımızda en üst segmentlerle Metro CIP Lourge otobüslerimizi, 16 Nisan'da yola çıkartıyoruz. Bu otobüslerimizle 7 saat olan Samsun-Ankara hattını uçakla yarışır hale getirerek 4.5 saate indireceğiz. Ayrıca otobüs ulaşımını uçaktan daha lüks hale getirmek istiyoruz. Metro Turizm olarak biz her yeniliği Samsun'dan başlatıyoruz. Sektörde 25 yıl önce Yönetim Kurulu Başkanımız Galip Öztürk'le çıktığımız bu yolculukta bir çok projeyle birlikte imza attık. Bu anlamda da Metro CIP ile sektörde yine bir ilke imza atmanın gururunu yaşıyoruz. Bizlerle birlikte bu gurura ve mutluluğa ortak olan tüm katılımcılara teşekkür eder, bu başlattığımız projenin hayırlı olmasını dilerim" dedi.